środa, 6 lipca 2011

4.Opisy .

-Kocham Cię.. 
-a co robiłeś, gdy ja Ciebie kochałam ?!

- Chyba się w nim zakochałam
- Nic dziwnego. Ty lubisz popełniać błędy.


-Czym się różni kobieta od mężczyzny? 
- Kiedy facet kocha kobietę, z którą nie może być zalicza każdą inną by o niej zapomnieć. Kobieta zaś odstrasza każdego innego mężczyznę, gdy ten jedyny jest nieosiągalny.


- Boję się.. 
- Czego? 
- Że nigdy już nie będę tak szczęśliwa jak teraz..


- Wytrzymasz ze mną?
- Nie wytrzymam bez ciebie...


Miłość bez prawdy to flirt.
Flirt to zabawa serc.
Flirt to czułe słówka bez temperamentu.
Przyjemność erotyczna to bieg z przeszkodami.


..według własnych zasad, nie jako zabawka..



Moja opinia nie do przebicia, jestem księżniczką nie do zdobycia..


-Dlaczego Ty jesteś taka wyjątkowa?
-Bo 90% mnie to choroba psychiczna , a pozostałe 10% to czysta głupota.;D 



Już jako małe dziecko byłam inna. Do dzieci, które zabierały mi zabawki z piaskownicy, darłam się na całe osiedle "kulwa, kup śobie!".


Kiedyś niewątpliwie zmądrzeje, ale jeszcze nie pora na takie wybryki ;) 


"Bo największy przeciwnik czeka na mnie w lustrze"


Być może pójdę do piekła, ale to mi wcale nie przeszkadza, lubię ciepło.


Możesz powiedzieć mi 1000 słów. Zrozumiem 100, zapamiętam 10, ale w żadne nie uwierzę.


Moja własna kopia , samej siebie ! .;D 


Mną się nie pobawisz bo nie jestem Barbie lalką, nie jestem pustą plastikową panną .


Nie lecę na hajs, bo w miłości to zabójstwo, gdybym taka była nie spojrzałabym w lustro.


Jestem sobą i czyni mnie to wyjątkową =)



# . kredką słońca, gdzieś na murze . . piszę swój pamiętnik ;* <3 ¦ 



Rzadko jest za wcześnie, przeważnie za późno.

_________________________________________________
________________________
________________            _____________________________________

`Hej ;D Sorki , że tak mało zdjęć , ale cos mi się zwaliło ;( Następnym razem spróbuje to naprawić ;D

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję że postrasz się dodać jak najwięcej. Szkoda że codziennie nie dajesz. Pozdro ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny blog :) Będę czytać i komentować :) Zapraszam też do mnie na : http://thee-worldd-off-magicc.blogspot.com/ :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń